RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
PENDIDIKAN MORAL T4/SEJARAH T4
MINGGU 34
Tarikh | 22.08.2011 (Isnin) |
Kelas | 4S5 |
Masa | 07.05pg-08.05pg |
Subjek | Pendidikan Moral |
Tajuk | Membuat pembetulan ujian 2 |
Tarikh | 22.08.2011 (Isnin) |
Kelas | 4K6 |
Masa | 08.05pg-09.05pg |
Subjek | Pendidikan Moral |
Tajuk | Membuat pembetulan ujian 2 |
Tarikh | 22.08.2011 (Isnin) |
Kelas | 4S2 |
Masa | 11.25pg-11.55pg |
Subjek | Pendidikan Moral |
Tajuk | Membuat pembetulan ujian 2 |
Tarikh | 23.08.2011 (Selasa) |
Kelas | 4K1 |
Masa | 08.05pg-09.05pg |
Subjek | Pendidikan Moral |
Tajuk | Membuat pembetulan ujian 2 |
Tarikh | 24.08.2011 (Rabu) |
Kelas | 4S5 |
Masa | 08.05pg-09.05pg |
Subjek | Pendidikan Moral |
Tajuk | Bab 5: Nilai Berkaitan Dengan Hak Asasi Manusia 5.5: Nilai Melindungi Hak Pengguna |
Objektif P&P | Di akhir pengajaran, pelajar dapat:
|
Hasil Pembelajaran |
|
Pengetahuan Sedia Ada | Pelajar telah mendapat pendedahan awal tentang nilai berkaitan dengan menghormati hak golongan kurang upaya. |
ABM | Buku teks, buku rujukan dan papan hitam. |
Aktiviti | Guru memberi penerangan, dan latihan kepada pelajar. |
Penerapan Nilai | Nilai melindungi hak pengguna, kesungguhan, kerjasama dan mematuhi arahan guru. |
KBKK | Menerangkan, menjana idea dan kemahiran menganalisis. |
Refleksi | Kebanyakan pelajar memahami topik yang diajar. |
Tarikh | 24.08.2011 (Rabu) |
Kelas | 4MPV |
Masa | 09.25pg-09.55pg |
Subjek | Sejarah |
Tajuk | Membuat pembetulan ujian 2 |
Tarikh | 25.08.2011 (Khamis) |
Kelas | 4K1 |
Masa | 07.05pg-08.05pg |
Subjek | Pendidikan Moral |
Tajuk | Bab 6: Nilai Berkaitan Dengan Demokrasi 6.1: Nilai Mematuhi Peraturan dan Undang-undang (Sambungan) |
Objektif P&P | Di akhir pengajaran, pelajar dapat:
|
Hasil Pembelajaran |
|
Pengetahuan Sedia Ada | Pelajar telah mendapat pendedahan awal tentang nilai berkaitan dengan melindungi hak pengguna. |
ABM | Buku teks, buku rujukan dan papan hitam. |
Aktiviti | Guru memberi penerangan, dan latihan kepada pelajar. |
Penerapan Nilai | Nilai mematuhi peraturan dan undang-undang, kesungguhan, kerjasama dan mematuhi arahan guru. |
KBKK | Menerangkan, menjana idea dan kemahiran menganalisis. |
Refleksi | Kebanyakan pelajar memahami topik yang diajar. |
Tarikh | 25.08.2011 (Khamis) |
Kelas | 4S2 |
Masa | 09.25pg-10.25pg |
Subjek | Pendidikan Moral |
Tajuk | Bab 5: Nilai Berkaitan Dengan Hak Asasi Manusia 5.5: Nilai Melindungi Hak Pengguna |
Objektif P&P | Di akhir pengajaran, pelajar dapat:
|
Hasil Pembelajaran |
|
Pengetahuan Sedia Ada | Pelajar telah mendapat pendedahan awal tentang nilai berkaitan dengan menghormati hak golongan kurang upaya. |
ABM | Buku teks, buku rujukan dan papan hitam. |
Aktiviti | Guru memberi penerangan, dan latihan kepada pelajar. |
Penerapan Nilai | Nilai melindungi hak pengguna, kesungguhan, kerjasama dan mematuhi arahan guru. |
KBKK | Menerangkan, menjana idea dan kemahiran menganalisis. |
Refleksi | Kebanyakan pelajar memahami topik yang diajar. |
Tarikh | 25.08.2011 (Khamis) |
Kelas | 4K7 |
Masa | 11.25pg-11.55pg |
Subjek | Sejarah |
Tajuk | Membuat pembetulan ujian 2 |
Tarikh | 26.08.2011 (Jumaat) |
Kelas | 4K7 |
Masa | 07.05pg-08.15pg |
Subjek | Sejarah |
Tajuk | Membuat pembetulan ujian 2 (Sambungan) |
Tarikh | 26.08.2011 (Jumaat) |
Kelas | 4K6 |
Masa | 09.40pg-10.40pg |
Subjek | Pendidikan Moral |
Tajuk | Bab 6: Nilai Berkaitan Dengan Demokrasi 6.1: Nilai Mematuhi Peraturan dan Undang-undang |
Objektif P&P | Di akhir pengajaran, pelajar dapat:
|
Hasil Pembelajaran |
|
Pengetahuan Sedia Ada | Pelajar telah mendapat pendedahan awal tentang nilai berkaitan dengan melindungi hak pengguna. |
ABM | Buku teks, buku rujukan dan papan hitam. |
Aktiviti | Guru memberi penerangan, dan latihan kepada pelajar. |
Penerapan Nilai | Nilai mematuhi peraturan dan undang-undang, kesungguhan, kerjasama dan mematuhi arahan guru. |
KBKK | Menerangkan, menjana idea dan kemahiran menganalisis. |
Refleksi | Kebanyakan pelajar memahami topik yang diajar. |
Tarikh | 26.08.2011 (Jumaat) |
Kelas | 4MPV |
Masa | 10.40pg-11.40pg |
Subjek | Sejarah |
Tajuk | Membuat pembetulan ujian 2 (Sambungan) |
No comments:
Post a Comment